PROCITAJTE OVU POSLANIKOVU DOVU







PROCITAJTE OVU POSLANIKOVU  DOVU,A ZATIM JE NAUCITE NAPAMET,JER JE OVO JEDNA OD  NAJLJEPSIH DOVA KOJU MUSLIMAN MOZE UPUTITI SVOME GOSPODARU

Poslanikova s.a.v.s dova,koja glasi:

''Gospodaru moj,Ti znas nepoznato i moci Svojom upravljas stvorenjima,daj mi  da zivim onoliko koliko je po Tvome znanju dobro za mene i daj mi da umrem onda kada to bude dobro za mene.Daj da Te se bojim i kad me ljudi vide i kad me ljudi ne vide.
Daj da govorim istinu i u srdzbi i u zadovoljstvu.
Daj da budem umjeren i u neimastini i u bogatstvu.Podari mi blagodat neprolaznu.Podari mi radost neprekidnu.Daj  da budem zadovoljan sudbinom.Podari mi ugodno zivljenje nakon smrti.Daj da se nasladjujem gledajuci Tvoje lice.Daj da ceznam za susretom s Tobom i da me ne zavede kakva nesreca niti kusnja koja bi me niz stranputicu odvela.Gospodaru moj,ukrasi nas ukrasom vjerovanja i daj da idemo naprijed Pravim putem.''

izvor:fb.str.Ajetul Kursija