POUCNA PRICA KROZ KOJU CETE DOBITI NEKOLIKO KORISNIH SAVJETA .







POUCNA PRICA KROZ KOJU CETE DOBITI NEKOLIKO KORISNIH SAVJETA .

Otisao neki covjek Selmanu el-Farisiju radijellahu anhu da zatrazi savjet.

''Daj mi savjet'':rece covjek.
Selman radijellahu anhu mu odgovori:''Ne pricaj''!
Tad covjek rece:Ne moze,da ne prica onaj ko zivi s ljudima.''
Tad mu Selman dade drugi savjet:''Pa ako govoris,govori istinu ili suti!''
Covjek tad radoznalo rece:''Reci mi jos.''Na sta Selman rece:''Ne ljuti se''!
Covjek ga pogleda sa cudjenjem,a zatim prozbori:''Kazes mi da se ne ljutim,ali me obuzme ono cime ne vladam.
Selman radijellahu anhu ga pogleda te mu odgovori:''Ako se naljutis vladaj svojim jezikom i rukom.''
''Reci mi jos'':rece covjek, zeljan znanja.
''Ne mjesaj se puno s ljudima'':odgovori mu Selman.
Covjek tad kaza:''Ne moze covjek da zivi sa ljudima,a da se s njima ne mjesa.''

Na to ce Selman radijellahu anhu:''Ako se s njima puno mjesas,onda budi iskren u govoru i ispunjavaj emanet.''

(Es -Samt,Ibn Ebid- Dunja)