PROCITAJTE PRICU O JEDNOM COVJEKU KOJI TEZI ZA ALLAHOVIM ZADOVOLJSTVOM.........



PROCITAJTE PRICU O JEDNOM COVJEKU KOJI TEZI ZA ALLAHOVIM ZADOVOLJSTVOM........

Znam momka,dolazi mi da ga preslusavam ucenje Kur'ana.Taj čovjek ima svoju porodicu,ali niko od njih ne zna da on uči hifz,ama baš niko i zato me ni ti ne pitaj,ko je upitanju.Drugi je razlog što navodim ovu priču.Čovjek ujutro nakon sabaha pocne sa ucenjem i nastavi nakon namaza,zatim ode na posao i sve dok nije u komunikaciji sa ljudima u ušima mu budu slušalice mp3 pleyera,naravno to se podrazumjeva sluša Kur'an.Nema učaća Kur'ana za kojeg on ne zna,nema dzuza kojeg nema podijeljenog na po pet stranica,po stranicu i po ajet.Čim je u prillici on uzme Kur'an kako bi utvrdio ono što je naučio.Njegove riječi koje meni odzvanjaju u ušima su ''Ja nemogu da živim bez Kur'ana.''Bez svega mogu,ali bez Kur'ana ne i učit' ću ga napamet sve dok sam živ,pa šta Allah da.''
SubhanAllah,razmišljam koliko su naša srca daleko od tih spoznaja.Poslije svakog druženja s njim osjećam se bolje nego poslije bilo koje terapije,a zar je moguce da se neko veže za svjetlo Kur'ana,a da mu Allah s.w.t ne podari svjetlo medju ljudima.E tu treba da se tražimo i ti i ja.


Napisao hafiz-Amar Bašić