PRICA OD KOJE CE VAM SUZE POTECI ,AL AKO PAK NEKOM NE POTEKU ......





PRICA OD KOJE CE VAM SUZE POTECI ,AL AKO PAK NEKOM NE POTEKU ONDA TREBA BAR NA TRENUTAK DA PREISPITA SVOJE EMOCIJE.
DAL SU TO SRCA U DANASNJEM VREMENU POSTALA TAKO KRUTA ,TAKO TVRDA KAO DA SU OD KAMENA.
DOK SU SRCA NASE DJECICE TAKO NEVINA I NEISKVARENA


No,da ja ne bih sad duzio pricu nego da pocnem,a pocinje bas  ovako: Kako televizor nije radio ,mladi bracni par pozvao je majstora.Majstor je otvorio televizor kako bih usatanovio u cemu je problem to jest da bih pronasao kvar .Medjutim nakon otvaranja televizora ,majstor i mladni bracni par ugledali su komadice hljeba.Bracni par je imao cetverogodisnju kcerku i odmah su uprli pogled prema njoj jer su znali da je  ona ubacila hljeb u tv.Roditelji su joj prisli i tihim glasom je upitali zbog cega je to uradila.Djevojcica je odgovorila :Vidjela sam na tv-u gladnu africku djecu ,nisam mogla da ih gledam tako gladne i neduzne,a da im ne ponudim bar hljeba.Otisla sam u kuhinju , uzela hljeb isjeckala ga na male komadice toliko malene da su mogli proci kroz rupice  tv-a.Majko,oce molim vas nemojte me grditi ,zeljela sam samo da ih nahranim .Roditelji su cvrsto prigrlili svoju djevojcicu i kroz suze joj odgovorili:"Ne mila nasa ,necemo te grditi,jer svako bih pozelio da ima djete poput tebe,tako briznu i emotivnu,tako maleno bice ali bice velikog srca .Neka te dragi Allah cuva."


podzastitomallaha.blogspot.com