ALLAHOVA DZ.S.OPOMENA POSLODAVCIMA......




ALLAHOVA DZ.S.OPOMENA POSLODAVCIMA :"JA CU BITI 

PROTIVNIK COVJEKU KOJI 

JE UNAJMIO RADNIKA ,A NIJE MU PLATIO"


Mnogi poslodavci imaju ogromnu  stetu zbog nemara svojih

 radnika,stoga je vazno pisati i govoriti

 kako radnik treba obavljati svoj posao.Medjutim trenutno je

 iznimno vazno govoriti o pravima 

radnika u BIH,jer svakodnevno u nasim

porodicama,familijama,komsilucima i opcenito u drustvu 

susrecemo se  sa osobama kojima plata kasni po nekoliko

mjeseci,nisu osigurani ili jednostavno 

poslodavac ih iskoriscava za minimalna mjesecna primanja.

Evo jednog primjera:Ufirmi sam radio cetiri godine ,nakon dvije

godine plata je pocela kasniti.

N kraju jedne godine dvije plate su nedostajale , da bi taj iznos na 

kraju mog radnog odnosa iznosio 

pet mjesecnih platakoje nisam nikad dobio.

Naravno ni radni staz mi nije uplacivan ,a ni zdravstveno

 osiguranje ,tako da nikada nisam mogao 

ovjeriti zdravstvenu knjizicu,"kazao je Osman Muratovic svrsenik 

Gazi Husrev-begove medrese koji


je 2015 godine prestao raditi u proizvodnji sarajevske firme za stampu i papir.

Firma je otisla u stecaj ,ali sto bi se narodski reklo "deblji kraj su 

izvukli radnici"

Nedavno sam saznao da je moj bivsi poslodavac zaposlio svog sina

 u javnu ustanovu ....a mi radnici 

ostaje nam samo da trazimo svoja prava na Sudnjem danu ,kazao je

 Muratovic koji je porijeklom iz 

Srebrenice ,a zivi sa suprugom i kcerkom u Sarajevu .


podzastitomallaha.blogspot.com