ALLAH JE DOVOLJAN ZASTITNIK I SVJEDOK.....





ALLAH JE DOVOLJAN ZASTITNIK I SVJEDOK.....

Buhari u svom Sahihu navodi sledecu pricu:
Jedan covjek iz Benu Israila zatrazio je od svog prijatelja pozajmnicu od hiljadu dinara,pa ga je prijatelj upitao:"Imas li svjedoka"?
"Allah je moj svjedok":Odgovorio je covjek.
Dovoljan je Allah svjedok kaza mu prijatelj ,a zatim ga upita:"A imas li nekoga da ce to garantovati i zastititi te?"
Allah je moj zastitnik, odgovori covjek.
Dovoljan je On zastitnik,rece mu prijatelji donese mu trazeni novac, te se dogovorise oko datuma vracanja.Covjek uze novac i zaputi se kuci koja se nalazila preko rijeke.Kada je stigao datum vracanja novca covjek se zaputi svome prijatelju kako bi mu vratio dug.No na obali nije nasao nikakvu ladju da ga preveze preko rijeke.Dok je cekao bilo sta sto bih ga moglo prevesti pade noc,i covjek kaza;"Allahu moj,moj prijatel me pitao za svjedoka ,a ja sam imao samo Tebe.Pitao me za zastitnika ,a ja sam opet imao samo Tebe,pa te molim da ovo pismo stigne do mog prijatelja."
Potom je napisao par rijeci stavio novac u pismo ,a zatim u jedno drvo i bacio niz rijeku.Allahovom voljom i dobrotom covjek koji je pozajmio novac svom drugu ,dosao je pored rijeke da saceka svog prijatelja.Vidjevsi  da ga jos uvjek nema poceo je sakupljati drva za svoju porodicu pored rijeke.Kada je dosao kuci ,u jednom od tih drva sto je donio kuci pronasao je pismo sa novcem.
Allah je najbolji svjedok i uvjek pomaze.On je najbolji zastitnik i uvjek je sa Svojim robovima.

"NEKA SE U ALLAHA VJERNICI POUZDAJU".
"U ALLAHA SE POUZDAJTE AKO STE VJERNICI."